La nova ‘normalitat’ ens obliga a tenir el despatx obert tot el mes d’agost encara que treballarem presencialment de 9 a 13h.
La resta de la jornada teletreball.
No obstant això, ningú del nostre equip es quedarà sense fer les merescudes vacances!
La nova ‘normalitat’ ens obliga a tenir el despatx obert tot el mes d’agost encara que treballarem presencialment de 9 a 13h.
La resta de la jornada teletreball.
No obstant això, ningú del nostre equip es quedarà sense fer les merescudes vacances!